sticker-copii-masurator-inaltime-cu-animale-si-furnici-grafic-crestere~946

Am doar 1.60 ca înalţime iar soţul meu e cu un cap mai înalt decât mine. Asta înseamnă că pot să port cele mai înalte tocuri cu care pot merge armonios fără să râdă careva pe stradă de noi. Ghinionul face că până în prezent piticul nostru pare să îmi semene mie la înălţime şi greutate. Am fost o răutate mică şi slabă care îi punea pe toţi pe jar, ghinionul face că comportamentul de bebluş a fost pe deplin moştenit de agitatul meu.

Chiar dacă este evident că din doi părinţi nu prea solizi comparativ cu alţii copilul nu are cum să iasă gigant. Ce ni se pare nouă haios este faptul că atunci când trebuie să trecem la haine/treapta a doua la căruţ/masuţa pentru mâncat, flăcăul nostru e o gâză mică care se pierde prin ele.

Nu e el cel mai bun mâncăcois, nici cu somnul din timpul zilei nu stă mai bine dar când vine vorba de energie zici că bea cafea sau Red Bull. Aici nu prea ştim cu cine seamănă că părinţii iubesc somnul.

Colac peste pupăză el e mereu diferit de cei de vârsta lui. Un pitic ce ţine la siluetă.

 

Sursa foto.

